Packar!

Håller på att packa till mitt konfirmationsläger på gotland, åker på måndag! :) Ska bli spännande, hoppas att det blir kul. Måste ta med massa grejer, bland annat kläder för tio dagar för det finns ingen tvättmaskin :P Imorgon får jag nog åka in till stan en liten stund, måste köpa lite grejer. Sen ska jag försöka hinna titta in hos Henny en kortis på kvällen, hon ska ha lite fest :) Hoppas jag hinner packa färdigt bara!

Nej, nu ska jag fortsätta. Skriver nog ett sista inlägg imorron innan jag åker ^^ Bbye!

Kommentarer
Postat av: TURK

Jag kommenterar som lovat dina inlägg!!?!?!?

2010-07-03 @ 22:46:40
Postat av: Maria (Svar)

Det er bra :D

2010-07-03 @ 22:47:28
URL: http://mariawilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0