Mindre än en månad kvar...

Jag förstår verkligen inte vart sommarlovet har tagit vägen! De andra somrarna har jag alltid räknat hur många veckor det är kvar, men det har jag inte hunnit i sommar! Det är fortfarande massor jag vill göra och kompisar jag vill träffa. Nu har jag snart bara mesta delen av augusti kvar att göra precis vad jag vill. Visst ska det bli kul att börja gymnasiet, men igårn slog det mig att när man går i skolan önskar man ju ibland att man inte hade någonting man måste göra, utan att bara kunna göra vad man vill. Precis som nu! Det måste man njuta av, det är det här man(iallafall jag) längtar till när man går i skolan. Fast det kanske svårt att njuta av något som har redan har pågått i två månader...

Förresten så var dygningen skitroligt :D Vi började med att äta hamburgare och efter det hade vi singstartävling och hoppade runt som galningar, sen tog vi en långpromenad för att hämta en cykel i bryngelstorp och vi passade på att våldgästa vår kompis Mille en stund. Sen gick vi hem igen i regnet+mörkret, kom hem typ vid två och myste ner oss framför Ondskan. Sen vet jag faktiskt inte riktigt vad vi gjorde fram till typ klockan sex när några sömniga tjejer fick kolla på Hundtricket medans jag, Linnea och Henny kollade på The Grudge 2. Den var superläskig och äcklig, fast det blev nog värre av att jag och Linnea tokskrek så fort det vart läskigt! Efter filmerna så gick vi tre och Filippa som också fortfarande var vaken och väckte Ellen och Lovisa genom att skrika "Nu ska vi titta på Hannah Montana!" Nån gång efter det somnade vi tills klockan tjugo i tolv, då hade Filippa och Henny redan gått. Vi andra åt lite frukost innan de åkte hem. Det var den roligaste natten på länge! Fast allt blir ju roligt med er :) Stendörren nästa!

Det blev ett långt inlägg! Ska möta Natalie snart, vi ska gå på stan :) Förresten så har vi bestämt att jag och Klara åker till Muskö på torsdag, yay! Vi har inte setts på jättelänge, ska bli super :)

Puss <3



Sommarstugan på midsommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0