Guud, vad varmt det är ute!

Man svettas typ ihjäl av att gå utanför dörren! Fast man ska inte klaga, nu när det verkligen är riktig sommar! :)

Blev inget skrivet igår, sorry! Igår så mötte jag upp Viktor, vi gick en promenad och gick förbi vårt gamla dagis, gud vad jag kände igen det! Det är så kul att se saker från när man var liten, för man ser det med helt andra ögon. Det var till exempel mycket minde än jag minns det, haha :) Vi chillade ett tag, kollade på film och åt glass i sommarvärmen sen gick vi och våldgästade Henny för hon var ensam hemma. På kvällen så gick vi till hamnen och kollade in brorsans band :) Sen så åkte vi hem till Henny igen och sov där. Inte så länge tyvärr för jag skulle på konfaträff klockan tio på morgonen, så vi gick upp åtta... Konfaträffen var på typ 20 minuter, haha. Men det var bra ändå, för sen hade jag hela dagen kvar :)

Nu ska jag dra till Natalie, vi ska åka till svärdsklova :) Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: TURKET

JAK KOMMER KOMMENTA ALL YAAH INLEEGS HERE!?

2010-07-02 @ 23:05:43
Postat av: j

hoppas du haft en bra dag,kram :)

2010-07-02 @ 23:41:10
URL: http://johannacaris.blogg.se/
Postat av: nathalie o ebba

hej hej :P händer idag ? =)<3

2010-07-03 @ 10:56:42
URL: http://liveonetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0