JULLOV!

Idag var sista skoldagen för det här året! Avslutningen gick bra, blev lite strul med låttexten här och där haha men det var många som kom fram efteråt och sade att det var bra, då blir jag så himla glad! Det var iallfall jätteroligt :) Efteråt gick jag och åt på donken med tjejerna och sen blev det julshopping med Jonas. Klippte mig också, känns alltid så ovant när det blir så kort och krulligt haha men det är skönt att få bort allt det slitna.
Träffade Natalie på bussen idag, gick hem till henne och kollade på Bolt, båda somnade... Rätt så trött efter en termin på Nyköpings Enskilga Gymnasium!
Men jag har iallafall iallafall 2 av 3 möjliga MVG:n säkrade! :D Hoppas på datakunskapen också :)
NU SKA DET CHILLAS JÄRNET I FLERA VECKOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0