Sommar igen :)

Igår var jag med min vän Maria (kallas Bille) :) Vi gick på stan ett tag först, fikade och köpte lite grejor sen så åkte vi och spelade minigolf! Jättemysig sommaraktivitet tycker jag :) Sen åkte vi hem till mig och bakade muffins, som vi åt medans vi spelade singstar :) Kollade dessutom igenom alla mina bilder på bdb, tänk vad vi i klassen har gjort tillsammans på tre år! Iallafall jag tänker bara på nian när jag tänker på klassen men jag hade glömt allt som hände under sjuan och åttan också. Och hur mycket alla har förändrats!

Nu sitter jag vid datorn med nymålade blåa naglar, älskar verkligen att måla naglarna! Speciellt nu när de är så fina eftersom jag har slutat bita efter 15 år. Väldigt duktigt gjort av mig tycker jag :) Skulle ha en ordentlig städdag egentligen, rensa ur och dammsuga garderoben också, men jag pallade inte det när det är så soligt och fint ute :) Snart kommer Viktor hit också, yay :)

Imorgon ska jag först träffa Ellen, som ska ha tjejmiddag på eftermiddagen för att hon flyttar till Sollefteå snart, vilken jag tyvärr missar. Jag, mamma och Jonas+flickvän ska nämligen till min fasters landställe och sova över, ska bli jättemysigt :)

Nej, nu ska jag gå ut och schteka lite, får ta tillvar på de sista sommardagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0