Sista sommarlovsdagen dårå!

Japp så är det, imorgon börjar jag gymnasiet. Känns inte nervöst alls om jag ska var ärlig, det är lite det som oroar mig för jag har inte riktigt insett det än. Kommer komma som en bomb imorgon! Idag har jag träffat min fd classmate Amanda, väldigt trevligt eftersom vi inte setts på hela sommarlovet. Tog en glass i hamnen, och Amanda delade med sig av sin strut till ca tjugo fåglar haha :) De verkade väldigt tacksamma! Idag har jag också hunnit göra en hårinpackning(måste göra oftare!) och dammsuga mitt rum litegrann. Städade nämligen i fredags så det behövde inte göras så mycket mer :) Tänkte skriva lite i min kassabok nu, har missat det i två dagar. Måste få lite koll på min ekonomi innan skolstarten också! Har gjort det hela sommarlovet, och min lilla bok är snart slut så det passade ganska bra. Men jag har inte gjort någon större utvärdering än så länge, och det kanske är det som är hela meningen eller?

Igår var gryymt! Var med Viktor tills klockan fem, då jag mötte upp Henny och Filippa för att ta något att äta(blev donken) innan vi drog iväg till vallarna och typ en festival. För er som inte vet det så är det en musikfestival med massa andra aktiviteter i Nyköping, andra brukar inte förstå att själva festivalen faktiskt heter "Typ en festival" haha :) Mirris kom dit också, vi fyra gick runt och chillade, hände inte så mycket första två timmarna typ. Sen kom det lite mer folk och musiken vart mycket bättre. Det roligaste är nästan att man träffar så många eftersom typ hela nyköpings ungdomar är där! Framåt elva var nästan hela klassen där. Bäst var såklart Timo Räisänen vid tolv-tiden :) Har inte hört så mycket av honom innan men har är faktiskt riktigt bra. Gick tillbaka efteråt och fick ett foto med honom och Henny fick hans autograf på sin sko :) Riktigt nice kväll alltså och en perfekt avslutning på sommaren 2010!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0