Gaah, jag har myggbett över hela benen!

Igår var jag, Henny, Lovisa och Linnea och grillade vid stendörren, jättemysigt var det, och jättemyggigt! Usch, de var verkligen överallt. Jag brukar faktiskt klara mig ganska bra från myggbett, men nu kliar det som tusan över hela benen. Men lite hydrokortison brukar hjälpa bra :)

Fult väder idag, ska nog bli det hela veckan tror jag. Synd! Hoppas att det inte regnar på rixfm-festival på torsdag, hade varit väldigt tråkigt! Fast det har det typ gjort varje år känns det som. Det här är faktiskt femte året i rad jag går på rixfm-festival i norrköping! Det är en kul avslutning på sommarlovet på något sätt. Och så kan man ju passa på att shoppa lite när man väl är där ;)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0