Nian alltså...

Nu känner jag redan att det är mycket i skolan, Jag kommer inte att orka hela året om det alltid är såhär! Tills imorgon har vi massa franskauppgifter, svenskaprov i övermorgon och matteläxa, framskaläxa och fysikprov tills på fredag. Och så ett typ mega-afrikaprov nästa vecka. Jaa, så kan det vara.

Jaja, tänkte börja blogga igen så smått men vi får se hur det går. Idag åkte jag och Henny ner på stan efter skolan, vi kollade runt lite och fikade, mysigt :) Sen åkte jag hem och pluggade och åt, och nu sitter jag här och spelar farmville. Det är ju fan jätteroligt :D Älskar't, fattar nu varför alla snackar om det.

Jaja, vi hörs hörrni. Puss på er <3

Ps. Lämna gärna en kommentar, så vet jag att du läser bloggen :))

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hmm ^^

Jo vi har verkligen massor av läxor :P

fast jag kommer typ få lov att göra alla på en gång suck!



Jag läser din blogg gumman,

ha det bra :) <3

2009-09-16 @ 12:26:00
Postat av: Klara

ÄLSKA FARMVILLE!!!!!! :D:D:D

2009-09-18 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0