Usch för skolmat...

Måste bara säga att våran skolmat är USEL! Huvudrätten som i och för sig såg rätt så god ut (köttfärslimpa typ), luktade spya! Gårdagens skinksås med pasta fanns också och någon vegitarisk kålgryta, jag tog kålgrytan. Asså det var typ ingen som åt av "huvudrätten", det är så dåligt att vi får sådan mat! Jag hoppas att någon läser det här för det är ju inte bra att vi får sådan mat, hur ska vi då orka skolan liksom? Jag, Amanda och Mirris drog och köpte varsin risifrutti och åt ist. Tur att vi har ICA! <3

Kommentarer
Postat av: Flipps

ICA is da shiet :D:D <3

2009-05-08 @ 08:48:39
Postat av: Anonym

Skolmaten är ju jättegod!!!!















(KÄNN SARKASMEN)

2009-05-08 @ 17:48:09
Postat av: Maria

haha, jag känner den!

2009-05-08 @ 17:49:35
URL: http://mariawilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0