Tristess

Ja, jag har ju inte speciellt mkt att blogga om när man är sjuk och hemma från skolan.. det tråkigaste är ju att det inte är helg längre så att alla vännerna är ju i skolan.
Kom nyss på att det är 2 veckor och 2 dagar tills min födelsedag nu, haha, jag räknar ner! Men det är så skönt när jag har fyllt år och är lika gammal som några i klassen, då behöver man liksom inte förklara sig för dom som inte vet vrf jag bara är tretton än så länge. Då kan jag låtsas att jag också är 94:a. ;) Inte för att jag skäms för något men ändå.
Nu ska jag snart gå och äta lunch. Krya på mig! Puss <3

Kommentarer
Postat av: Randy

Krya på dig!

2009-05-11 @ 21:56:21
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0