12/5

Har precis duschat och nu sitter jag faktiskt och kollar på kläder på nelly.com och ellos.se. Köper aldrig kläder på internet men det finns ju mycket fina kläder till sommaren, man blir verkligen shoppingsugen! Nu känner jag mig iallafall bättre, fast man blir ju typ aldrig riktigt frisk känns det som. Inget mer hemma från skolan innan skolavslutningen nu har jag bestämt mig för iallafall! Imorron är det dagsverke, vi ska samla ihop pengar till en by i Guatemala har jag för mig. Ska jobba ihop med Klara, typ hos hennes farmor & farfar mm. Skönt att inte behöva gå upp klockan 7 med tanke på att jag vaknade 10 imorse. ;) Nu ska jag gå och sova, natti natti! ^^

Söt klänning jag hittade på ellos.com


Kommentarer
Postat av: Klara

:D:D postorder <3

men typ alla grejer jag köpte på halens var för stora :( men jeansjackan och träningsbehån funkar ändå :) men inte bikinin :(

2009-05-13 @ 09:18:16
Postat av: Maria

Va synd :/

2009-05-13 @ 14:11:09
URL: http://mariawilma.blogg.se/
Postat av: Natalie

Åh tack baby! :) Snygg klänning, ska du köpa? Vet ni när du och Jonas slutar den 12 juni? :) Puss <3

2009-05-13 @ 23:02:29
URL: http://rosenblomma90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0