Snart är det midsommar!

Imorgon kväll åker jag, mamma och Jonas till vår sommarstuga på Muskö om det blir någorlunda fint väder, ska fira midsommar där med släkten. Och nu har jag blivit sjuk... Inte jättesjuk, jag har bara ont i halsen. Men det är ändå tråkigt att vara sjuk på midsommar. Typiskt mig! Jaja, inget att göra åt.

Just det! Bokade flygbiljetter igårkväll, för att jag, mamma och Jonas ska åka till London i augusti! Har aldrig varit där, det ska bli jätteroligt. Har faktiskt aldrig varit i ett helt engelsktalande land, så då får man öva språket lite också!

<3

Kommentarer
Postat av: Flippan

Du kommer bli Thereses favoritelev ^^

Hoppas du får det mys i London,

och såklart en trevlig midsommar,

wish you all the best gumman <3

2009-06-19 @ 12:26:26
Postat av: Svar till: Filippa

Hihi tack dsm gumman <3

2009-06-20 @ 20:33:05
URL: http://mariawilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0