Skolavslutning!

Jag är så dåålig jag glömde kameran både till studentmottagningen och discot, och det var superdåligt väder. Men förutom det så var det en lyckad skolavslutning!
Blev rätt så nöjd med mina betyg, fick 265 poäng. Slutade vid kvart i elva, då hade vi tjejer värsta kramkalaset innan vi skiljdes åt <3.
Sedan gick jag hem ösregnet (tur att jag hade paraply så att håret inte blev förstört), hängde in mina blöta nylonstrumpor i torkskåpet och väntade på att jonas skulle vakna (han slutade i torsdags) och att mamma skulle komma hem.
Vi kom till Linköping vid två ungefär. Träffade Natalie, farmor, farbrors och fasters familjer med flera, vi fick buffé och tårta  och så skålade vi för Natalie. Det var väldigt trevligt. :)
När vi kom hem vid sju så SOMNADE jag, jättekonstigt men jag var verkligen trött. Mamma väckte mig när vi skulle äta och sedan kom Klara, Carro och Natalie och vi drog till rosvalla. Tog ingen bild på hur jag såg ut och jag var inte lika fin när jag kom hem, men jag hade på mig min klänning från GinaTricot och vita leggins till det.
Discot var kul, det var beach-tema så man kunde köpa somriga drinkar, sitta i solstolar och så var det badbollar överallt. Vi dansade massa och så spelade vi bowling för 10 kr. Gick hem igen vid tolv. Rolig kväll!


Klänning från Cubus (lite suddig bild)


Vi ritade lite fint på tavlan!


Och så fick vi chips!


Mirris <3


Henny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0