Rent & shopping

Dålig start på dagen. Först så fick jag veta att jag bara fick g i hemkunskap, lite besviken över det. Sen skulle vi göra smoothie fast vi hann typ inte det för vi skulle till Culturum och se musikalen Rent som musikesteterna sätter upp. Sedan när jag skulle skjutsa Felicia till Culturum så ramlade vi och jag skrapade upp armbågen, nu har jag ett äckligt sår där. x) Och dessutom kom jag på att jag glömt dricka. Alltså, en dålig förmiddag.
Musikalen var bra, de var väldigt duktiga. Efter musikalen drog jag ner på stan (vi var ju redan i stan men ändå) med Henny och Mirris. Sedan kom Filippa och Bille och joinade oss en stund också. Blev lite inhandlat, var verkligen på shoppinghumör! Myyyyycket flumm vart det också! xD Love you <3

Topp/tunika från GinaTricot
Shorts från JC
Sandaler från DinSko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0