24/6

Idag har jag och Klara chill-gått på stan. Inte mkt shopping blev det (en bikiniöverdel och en Frida-tidning som vi delade på), men ibland är det kul att bara kolla också.
Solen har skinit tre dagar i rad nu, och jag har- tro det eller ej- redan blivit solbränd! Fast jag har fått en jättekonstig bränna på fötterna, den slutar efter halva ungefär, eftersom jag har gått med mina toffel-sandaler eller vad man ska kalla det. Det ser lite roligt ut.
Vi stack hem till mig efter stan, och jag målade av Klara. Gud vad längesedan det var jag målade kände jag. När jag var runt 9 år så gick jag ju på konstskola, då målade jag jättemycket. Gick där i typ fyra år tror jag. Lite synd att jag har lagt av med det. Men lite finns nog kvar ändå, fick ju trots allt MVG i bild och jag tycker fortfarande att det är jättekul att måla.

Likt?

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag har satt upp den på spegeln i mitt rum :D

2009-06-25 @ 20:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0