Nu är jag hemma!

Sex timmars bilresa, puh. Jag har typ sjungit hela vägen, haha, fattar inte att mamma står ut. Men har man tråkigt så har man. Det är lite konstigt faktiskt, jag blev inte åksjuk på hela resan, och jag glömde att ta åksjuketablett? Dom verkar inte fungera på mig så bra. Jag mår oftast illa ändå när jag har tagit dom :P Jag kanske mår bättre utan, hehe. Fast det kan ju bero på att vi åkte på kvällen också. Jaja, never mind!

Nu är jag iallafall hemma, jättenajs har vi haft det. De första två dagarna bodde jag och mamma själva i hennes kompis stuga, och träffade GPå måndagen så kom Klara och sov hos oss :) Det var jättedåligt väder. Vi satt typ i vår lekstuga och spelade kort hela tiden, och gjorde lite udda filmer med min kamera xD Får se om jag vågar lägga in några på bloggen.

På tisdagen gick vi på stan i Mora en stund, sedan åkte jag över till henne på Sollerön och sov där, det var jättemysigt :) Vi har gjort en massa konstiga saker, åkt linbana, spelat alla kortspel vi kan med hennes kusiner, varit uppe på taket och massa annat.

Finast väder var det idag såklart, när vi skulle åka hem. På hemvägen gick jag och mamma i Kupolen(ett stort köpcenter) en liten stund. Köpte ett par jeansleggins och en kofta :)

Här kommer det bilder!












Kommentarer
Postat av: Klara

HAHAHAHAHAHAHA Fin bild Maja! XD



Min pappa är brandman! X)

2009-07-23 @ 20:23:15
Postat av: Maria

Hahahha min pappa är polis! xD

2009-07-24 @ 12:56:30
URL: http://mariawilma.blogg.se/
Postat av: Ellen

haha jag har bott på sollerön när jag var på en skidtävling i mora x)

2009-07-28 @ 21:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0