28/7

Idag har jag varit på synundersökning, det visade sig att jag behöver nya glasögon. Jag har också testat kontaktlinser, det var jätteskumt! Jag blev nästan svimfärdig. Jag vet inte om det var för att han petade mig i ögat eller för att jag såg allt så skarpt, men konstigt kändes det iallafall. Ska på "linsträning" nästa vecka för att lära mig att sätta i och ta ut linserna.
Jippie!

Dagens outfit: Jeansleggins från Vero Moda/Only, linne från MQ
(Mitt hår är gräsligt)


Köpte en ny "define-a-lash" mascara från Maybelline New York, den kostar 98,50 kr på H&M :) Vattenlöslig den här gången, bra om man har linser.

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

usch, jag längtar inte tills min nästa synundersökning. Jag använder iof aldrig mina glasögon typ :P

2009-07-29 @ 09:50:20
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Klara

vrf ska du ha vattenlöslig om du har linser? :P Fina skor du har köpt(i nästa inlägg)

2009-08-02 @ 15:50:30
Postat av: Svar till: Klara

Det stod att det är bra i brochyren. Det är nog lättare för ögat att göra sig av med det då :P



Tack :)

2009-08-02 @ 18:13:09
URL: http://mariawilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0