Skolstarten närmar sig

Jaa, jag börjar nian om en och en halv vecka. Läx-delen kanske jag inte är så glad för, men det jag längtar efter är att få träffa alla kompisar såklart, och att ha något att göra varje dag och att få träffa de man vill träffa, som man inte träffar på sommarlovet...
Nian kommer nog att bli roligare än åttan, eller det är jag ganska säker på. Till exempel så kommer ju min klass få göra en musikal som vi ska visa för hela skolan i slutet av skolåret. Det ska bli jättekul tycker jag.
Även om det är ett helt år så känns det lite som slutspurten. På ett halvår ska jag nu försöka få så bra betyg man kan, för att jag ska komma in på det gymnasium jag vill. Men jag har bestämt att jag ska bli bättre på att plugga det här året, och ta mer tid till skolan. Det känns lättare i år för nu har jag ju faktiskt något att jobba för.

Snart blir vi 9f, bättre än någonsin ;)

Kommentarer
Postat av: Klara

9B. Woho. "/

2009-08-13 @ 22:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0