Lördag

Nu har jag inte bloggat på ett tag.
Igår var jag med Henny och Mirris. :)<3 Det var najs! Vi fikade på hellmans och så gick vi runt lite. Köpte skor och lite småsaker som ansiktsvatten, deo mm. Efteråt åkte Henny till Oxelösund så jag och Mirris hyrde några filmer, köpte massa godis och gick hem till mig. Först såg vi "Yes Man" (med Jim Carrey), den var jätterolig! Sen på kvällen tittade vi på "Benjamin Buttons otroliga liv", den var jättebra faktiskt. Efter det var klockan tolv så då cyklade Mirris hem.

Tack för dagen tjejer! <3

Btw, vi hittade exakt tio tjejer (inklusive Henny) som hade samma tröja som hon, hehe.


Skor från Din Sko.


Ansiktsvatten, köpt på Åhlens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0