21/8

Fredag idag, ska snart iväg till frissan och ikväll blir det grillfest hos Henny, det ska bli superkul att träffa alla sötnosar igen! :D

Igår var typ den bästa dagen pån sommarlovet! Det var verkligen kul. Jag och Klara tog tåget halv elva till Norrköping, kom dit typ kvart över elva. Vi hade lite svårt att hitta till stan, men det gick rätt så bra ändå.
Sen blev det shopping, köpte ett par korta mjukisar, en tunika, en lång tjocktröja och en kofta. Allt från New Yorker, det är min nya favvoaffär! De har massor av fina kläder. Och så köpte jag en väska också till skolan.
Vid sju gick vi till Vasaparken, vi skippade förbandet. Rixfm-festival var jättebra, speciellt Måns, Andreas Johnsson och EMD! Det slutade vid tio typ, då fick vi skjuts hem. Oj vad trötta vi var!

Oj nu måste jag snart sticka. Vi får se om jag lägger in några bilder från igår, jag fick typ inga bra. Jag skulle behöva en ny kamera!

Puss och kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0