Lite för jobbigt...

... det där med headern just nu. Jag får fixa den mer när jag har lust :)

Imorse kändes det inte alls kul att gå till skolan. Men det blev bättre så fort jag träffade alla i klassen! Jag är så glad, för jag går typ i världens bästa klass. Alla är kompis med alla och det finns inga gäng, man kan hänga med vem som helst utan att det är konstigt :) Vi är bäst helt enkelt!

Men nu måste jag faktiskt göra musikläxan. Det ska bli kul att se vilka som läser min blogg, det kanske inte blir någon alls haha. Sitter och skriver för mig själv. Men jag ska försöka skriva så mycket som möjligt iallafall. Och kommentarer är alltid kul!

Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Klara

:D:D jag kmr läsa!!!

2009-04-27 @ 20:54:35
Postat av: Flipps

Klart, vi är ju världsbästast i hela världs universummet :D

2009-04-29 @ 19:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0