Hej hej alla glada :D

Najsig dag idag. Gick till fågelbokiosken som vanligt, henny och jag gick i strumpor sköönt :D Det är såå varmt ute, älskar't! Jag köpte en festis, men bästföre-datumet hade gått ut så jag fick en till, haha. Säg alltid till om sådant, dagens tips!
Hade kornettlektion efter skolan men hade glömt munstycket så jag kunde inte spela, så dum jag är x)

Jaja till det kanske lite mer intressanta så blir det grill hemma hos Henny på valborg, med massa tjejer i klassen riktigt mysigt ska det bli! Lite udda diskussion vi hade om det i matsalen, haha xD Och så på fredag är vi ju LEDIGA så då ska jag och mamma till Linköping och hälsa på farmor som fyller år, så längesen jag träffade henne.

Nu ska jag titta på Andra Avenyn, puss!



Haha, henny hade inget huvud?


Kommentarer
Postat av: Flipps

VALBORG VALBORG!!! :D

sitter och försöker komma på lekar :) <3

2009-04-29 @ 19:13:57
Postat av: Svar till: Filippa

Haha, det är bra ;)

2009-04-29 @ 19:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0